O nás

Aktuálně provozujeme173

prodejen Relay, Inmedio, HUB a 1Minute v České republice

Lagardere Travel Retail za sebou má již 160 let zkušeností, operuje ve více jak 35 zemích, 240 letištích a 750 nádražích.

V České republice působí Lagardere Travel Retail, a.s. od roku 1999 a je hlavním hráčem na trhu maloobchodního prodeje v cestovním ruchu. Během 20 let rozšířil své aktivity na více než 360 prodejních míst a provozuje, inovuje a zdokonaluje své koncepty v několika oblastech. Jednou z těchto oblastí je právě síť maloobchodních prodejen s tiskem, tabákem a drobným občerstvením, které znáte jako „ty červené prodejny“ na nádražích nebo v metru.

2019

Vyhrané výběrové řízení na provozovatele obchodů v oblasti tzv. travel essentials na Letišti Václava Havla v Praze.

2019

Otevření dalších 2 krásných prodejen konceptu 1minute.

2018

Otevření 2 prodejen 1minute.

2017

Rozšíření sítě Relay na pražském metru o dalších 20 prodejen.

2016

Otevření první prodejny nového konceptu v ČR pod názvem 1minute.

2011

Otevření 9. prodejny na letišti Terminál 1, celkový počet prodejen 177.

2010

Více než 150 prodejen Relay Inmedio.

2006

Více než 130 prodejen Relay Inmedio, obrat společnosti překročil 1 miliardu korun.

2005

Otevření obchodu v prstu C Terminálu 2 Sever mezinárodního letiště Praha.

2003

Akvizice firmy Amadeo provozující prodejny v centru Prahy.

2001

Akvizice firmy M-Trafik provozující 23 prodejen v metru v Praze.

1999

Akvizice společnosti Pražská prodejní provozující 54 stánků s tiskem v Praze.

Své oblíbené prodejny můžete najít i v zahraničí! Relay je ve 27 zemích a to s celkem 2 900 obchody! Z toho na 120 světových letištích a 750 vlakových nádražích.

I ve světě jsou prodejní místa vybavena moderním obchodním zařízením a provozována vyškoleným personálem.

Na kvalitu prodeje a dodržování firemních standardů dohlíží doma i ve světě skupina oblastních manažerů. Jako člen skupiny Lagardère využívá společnost Lagardere Travel Retail, a.s. mezinárodní know-how získané dlouholetým působením v maloobchodě a profituje z výzkumů a testů cílených na zvýšení kvality nabízených služeb a zlepšení efektivity prodeje. Právě schopnost reagovat na zvyšující se náročnost zákazníka je součástí úspěchu skupiny Lagardère.